Regulamin sklepu

E-Dentica Zaopatrzenia Stomatologiczne

https://edenticasklep.pl

I. Informacje ogólne

1) Właścicielem i Administratorem serwisu internetowego "E-DENTICA" www.edenticasklep.pl jest Ewa Ptak prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą "E-DENTICA ZAOPATRZENIE STOMATOLOGICZNE EWA PTAK" z siedzibą

w Gliwicach (44-119), przy ul. Jedności 21 lok. 2, NIP 631 159 46 54, REGON: 369903093, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności. Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, zwana dalej Sprzedającym.

2) Sprzedaż produktów następuje w drodze elektronicznej w sklepie internetowym pod adresem https://edenticasklep.pl/.

3) Klient lub użytkownik korzystający z serwisu internetowego może w szybki sposób kontaktować się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ewdentica@op.pl lub pod numerem telefonu: +48 510 625 996w godzinach pracy podanych w zakładce przy danych kontaktowych – w prawym dolnym rogu strony internetowej https://edenticasklep.pl/.

4) Sprzedający deklaruje, że w sklepie internetowym na stronie https://edenticasklep.pl/ sprzedaje produkty w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

II. Pojęcia

Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego.

Produkt – wyrób dostępny do sprzedaży w sklepie internetowym.

Sklep internetowy – sklep internetowy E-DENTICA, którego właścicielem jest E-Dentica Zaopatrzenie Stomatologiczne Ewa Ptak, i za pomocą którego Sprzedający prowadzi sprzedaż produktów oraz działania o charakterze informacyjnym, handlowym lub reklamowym.

Formularza rejestracji – formularz dostępny w sklepie internetowym E-Dentica umożliwiający utworzenie konta Klienta;

Formularz zamówienia – formularz dostępny w sklepie internetowym E-Dentica umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposoby dostawy produktów;

Sprzedający (Usługodawca) E-DENTICA ZAOPATRZENIE STOMATOLOGICZNE EWA PTAK z siedzibą w Gliwicach, przy ul. Jedności 21 lok. 2, NIP 631 159 46 54, REGON 369903093;

Kupujący, klient (Usługobiorca) – osoba fizyczna, osoba prawna i inna, która korzysta ze sprzedaży drogą elektroniczną.

Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego;

Adres e-mail – oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiającego porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, w szczególności poczty elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204 z późn. zm.)

Przetwarzanie danych osobowych – jakiekolwiek operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie, a zwłaszcza te, które wykonuje się w systemach teleinformatycznych;

Sprzedaż drogą elektroniczną – sprzedaż bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie kupującego, przesyłanych

i otrzymywanych za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania;

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między kupującym, a sprzedającym za pośrednictwem sklepu internetowego;

Zamówienie – oświadczenie woli kupującego składane za pośrednictwem sklepu internetowego, za pomocą formularza zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze sprzedawcą;

Akt o usługach cyfrowych – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2022/2065 zd nia 19.10.2022r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 20000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) (Dz.U. L 277 z 27.10.2022r., a. 1-102) ;

Nielegalne treści – informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania,

w tym sprzedaż produktów lub świadczenie usług elektronicznych, nie są zgodne

z prawem Unii Europejskiej lub z prawami jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii Europejskiej, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.

III. Zasady ogólne sprzedaży

1. Sprzedaż drogą elektroniczną następuje poprzez sklep internetowy https://ewdenticasklep.pl

i obejmuje prezentację oraz możliwość zakupu fabrycznie nowych produktów.

2. Na stronie internetowej, przy prezentowanym produkcie sprzedający zamieszcza informacje o cenie produktu, cechach, jakości oraz istotnych właściwościach produktu.

5) Warunkiem technicznym korzystania ze sklepu internetowego jest dostęp poprzez urządzenie teleinformatyczne z dostępem do internetu, posiadanie oraz dostęp do poczty elektronicznej.

6) Zakup produktów drogą elektroniczną jest dobrowolny.

7) Kupujący zobowiązany jest do przedstawienia prawdziwych danych, w tym danych osobowych.

8) W serwisie internetowym https://ewdenticasklep.pl w zakładce "Kontakt" kupujący ma możliwość wysłania wiadomości do sprzedającego. Kupujący zobowiązany jest do podania imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu.

9) Informacje, materiały, prezentacje lub ceny produktów sprzedającego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a stanowią jedynie zaproszenie do składania ofert.

IV. Zawarcie umowy

1. Kupujący każdorazowo przed zawarciem umowy zapoznaje się z Regulaminem sklepu.

2. Cena oferowanych za pośrednictwem sklepu internetowego produktów podana jest

w opisie produktu i stanowi cenę brutto. W przypadkach wskazanych przez Sprzedawcę, cena może być ustalana z Kupującym indywidualnie.

3. Niezbędnym warunkiem do zawarcia umowy sprzedaży jest umieszczenie w formularzu zamówienia wszelkich prawdziwych danych pozwalających na prawidłową identyfikację Kupującego, w tym w szczególności: imię, nazwisko, dokładny adres, numer telefonu

i adres poczty elektronicznej. Opcjonalnie Klient ma możliwość podania nazwy przedsiębiorstwa i numeru NIP. W razie podania przez Kupującego niekompletnych danych oraz braku możliwości skontaktowania się w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia do czasu uzyskania kompletnych danych Kupującego umożliwiających realizację zamówienia.

4. Kupujący dokonuje zakupu produktu składając zamówienie za pomocą wypełnionego formularza zamówienia oraz poprzez dodanie produktu do "koszyka". Po dokonaniu zakupu produktu, kupujący klika przycisk "Przejdź do kasy".

5. Kupujący wybiera formę płatności i sposób dostawy.

6. Następnie, Kupujący klika przycisk "Kupuję i płacę". Zapłata następuje poprzez dokonanie tradycyjnego przelewu bankowego, blikiem lub za pomocą karty kredytowej.

7. Do kwoty produktu doliczana jest opłata za koszty dostawy, zgodnie z wybraną opcją.

8. Potwierdzenie dokonania zamówienia wraz z podsumowaniem zakupu produktu, płatności zostaje przesłane na adres e-mail Kupującego wskazany w zamówieniu.

9. Wypełnienie formularza zamówienia nie powoduje automatycznie zawarcia umowy sprzedaży. Umowa zostaje zawarta dopiero w momencie przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego w sposób opisany w pkt. 10 poniżej.

10. Po złożeniu zamówienia przez Kupującego, Sprzedający weryfikuje możliwość jego

realizacji. Jeżeli realizacja zamówienia złożonego przez Kupującego nie jest możliwa, na adres e-mail Kupującego wysłana zostanie wiadomość elektroniczna, nie później niż

w terminie 5 dni roboczych po złożeniu zamówienia oraz otrzymania zapłaty za zamówienie przez Sprzedającego, z informacją o braku przyjęcia zamówienia do realizacji. Brak informacji o niemożliwości przyjęcia zamówienia do realizacji we wskazanym wyżej terminie jest równoznaczny z oświadczeniem Sprzedającego o przyjęciu zamówienia. Sprzedający ma również możliwość, przed upływem wskazanego wyżej terminu, złożyć Kupującemu oświadczenie, iż przyjmuje zamówienie do realizacji. Zawarcie umowy sprzedaży następuje

z chwilą złożenia oświadczenia Sprzedającego o przyjęciu zamówienia.

11. Sprzedający przystąpi do realizacji zamówienia dopiero po otrzymaniu zapłaty za zamówienie oraz potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. W przypadku dokonania zapłaty

w drodze przelewu, przez moment zapłaty rozumie się datę zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedającego.

12. Kupujący ma możliwość dokonania korekty podanych przez siebie danych osobowych poprzez przesłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail Sprzedającego: ewdentica@op.pl, lub na adres Sprzedającego.

13. Regulamin stanowi integralną cześć umowy.

V. Konto Kupującego/Klienta

1. Kupujący ma możliwość rejestracji w sklepie internetowym Konta Klienta. Założenie Konta Klienta jest nieobowiązkowe. Konto Klienta daje Kupującemu możliwość bieżącego podglądu realizacji Zamówienia oraz wglądu w historię zamówień złożonych od momentu założenia Konta Klienta.

2. Aby założyć Konto Klienta, Kupujący musi wypełnić dostępny w sklepie internetowym Formularz rejestracyjny, podając swoje dane takie jak: nazwa użytkownika, adres poczty e-mail, hasło dostępu. Ponadto Kupujący musi zaakceptować regulamin Sklepu Internetowego i Politykę Prywatności. Poprzez rejestrację Klient zawiera ze Sprzedającym umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną mającą za przedmiot prowadzenie przez Sprzedającego Konta Klienta w sklepie internetowym.

3. Rejestracja Konta Klienta w sklepie internetowym, jak i korzystanie z funkcjonalności Konta Klienta, są nieodpłatne.

4. Po zarejestrowaniu Konta Klienta w sklepie internetowym każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.

5. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta z chwilą skutecznej rejestracji Konta Klienta przez Kupującego. Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony.

6. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może być rozwiązana:

1) przez zarejestrowanego Klienta w każdym czasie, ze skutkiem natychmiastowym, bez podawania przyczyny, wysyłając oświadczenie o rozwiązaniu umowy listownie na adres Sprzedającego lub drogą wiadomości e-mail na adres: ewdentica@op.pl.

Klient w oświadczeniu powinien podać nazwę użytkownika i adres e-mail podany przy rejestracji;

2) przez Sprzedającego w sytuacji, gdy Klient naruszył/narusza postanowienia Regulaminu – ze skutkiem natychmiastowym;

3) przez Sprzedającego w razie zakończenia świadczenia przez niego usług objętych umową, z zachowaniem tygodniowego okresu wypowiedzenia.

Oświadczenie Sprzedającego o rozwiązaniu umowy może nastąpić poprzez wiadomość przesłaną na adres e-mail Klienta wskazany przez niego podczas rejestracji Konta Klienta.

VI. Prawa i obowiązki Stron

1. Sprzedający ma prawo do:

1) odstąpienia od realizacji umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną

w przypadku naruszenia przez kupującego postanowień niniejszego Regulaminu,

2) anulowania transakcji w przypadku pozyskania informacji, że płatność dokonywana jest przez osobę nieuprawnioną oraz obciążenia kupującego kosztami transakcji,

3) dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przed sądem, w przypadku nadużyć kupującego.

2. Kupujący zobowiązany jest do:

1) podania danych prawdziwych i aktualnych,

2)potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem,

3)współpracy ze sprzedającym celem realizacji zamówienia,

4)zapłaty ceny za zakupiony towar,

5)korzystania ze sklepu internetowego zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami niniejszego Regulaminu.

6)niepodejmowania działań polegających na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach sklepu internetowego treści o charakterze bezprawnym.

VII. Cena

1. Cena produktu jest ceną brutto i podana jest przy produkcie.

2. W przypadku produktów objętych promocją, przy produkcie wyświetla się cena przed promocją z ostatnich 30 dni (na czarno i przekreślona) oraz cena obowiązująca – promocyjna (na czerwono).

3. Warunkiem wysłania produktów jest zapłata całości ceny przez kupującego.

VIII. Sposób płatności

1. Sprzedający udostępnia sposób płatności za pośrednictwem internetowych serwisów płatności.

2. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą kart kredytowych i szybkich przelewów ze wszystkich banków polskich.

3. Kupujący dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.

4. Produkty wysyłane są dopiero po ich całkowitym opłaceniu.

5. Kupujący jest zobowiązany do dokonania zapłaty ceny za zakupiony produkt najpóźniej w przeciągu 24 godzin od momentu dodania go do koszyka.

IX. Koszty płatności i wysyłka

1.Koszty dostawy nabytych przez kupującego produktów ustalane są w trakcie procesu składania zamówienia i są uzależnione od sposobu płatności oraz sposobu dostawy.

2. Sprzedający zobowiązany jest do wysyłki zakupionych przez kupującego produktów w przeciągu 3-7 dni od dnia zaksięgowania płatności na jego koncie lub po uzgodnieniu z klientem indywidualnego terminu dostawy.

3. Dostawa produktów przez Przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym, tj. od 1-2 dni roboczych od nadania przez sprzedającego przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót i niedziel oraz świąt).

X. Odstąpienie od umowy

1. Kupujący, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego Formularza zwrotu produktu stanowiącego załącznik do Regulaminu, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:ewdentica@op.pl, lub Poczty Polskiej w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie Formularza zwrotu.

2. W razie odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą, a kupujący ma obowiązek zwrócić zakupione produkty sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.

3. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

4. Sprzedający dokona zwrotu wartości produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, chyba że kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

5. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

6. Jeżeli sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze produkt od kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez kupującego dowodu jego odesłania,

w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Termin 14- sto dniowy, w którym kupujący może odstąpić od umowy, liczy się od dnia,

w którym objął produkt w posiadanie.

8. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje zarówno sprzedającemu, jak

i kupującemu, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje kupującemu

w wypadku umowy sprzedaży:

1) w której przedmiotem zakupu jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

2) w której przedmiotem zakupu jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

3) ,w której przedmiotem zakupu jest produkt, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostanie nierozłącznie połączony z innymi produktami.

XI. Reklamacja

1 Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

2. Reklamację należy przesłać drogą elektroniczną na adres ewdentica@op.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej https://edenticasklep.pl w zakładce "Kontakt".

3. Sprzedający obowiązany jest do odpowiedzi na reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej przyjęcia.

4. W związku z reklamacją klienta będącego konsumentem, sprzedający pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany produktu na wolny od wad.

5. Reklamację produktu z tytułu rękojmi kupujący może zgłosić jeżeli przed upływem 2 lat od dnia otrzymania produktu stwierdzi, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem.

6. Sprzedający zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.

7. Kupujący zobowiązany jest w tym przypadku zwrócić reklamowany produkt wraz

z pisemnym zgłoszeniem w formie mailowej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz dowodem zakupu w sklepie internetowym E-DENTICA – np. faktury.

8. Kupujący zobowiązany jest również do określenia swoich oczekiwań – obniżenia ceny, zwrotu środków, naprawy, wymiany na produkt wolny od wad.

9. Jeżeli podczas doręczenia przesyłki kupujący stwierdzi jej uszkodzenie, może sprawdzić jej zawartość bezpośrednio przed doręczeniem (potwierdzeniem odbioru).

XII. Uszkodzenie stwierdzone podczas doręczania

1. Jeżeli podczas doręczenia przesyłki kupujący stwierdzi jej uszkodzenie, może sprawdzić jej zawartość bezpośrednio przed doręczeniem (potwierdzeniem odbioru).

2. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń nie wymaga spisywania protokołu z firmą kurierska, dostarczającą przesyłkę.

3. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona i kupujący nie wyraża zgody na jej przyjęcie, obligatoryjne jest spisanie protokołu z firmą kurierską , która jest odpowiedzialna za dostarczenie produktu.

XIII. Prawa autorskie

1. Wszelkie prawa do treści zawartych w serwisie internetowym https://edenticasklep.pl oraz będących częścią sprzedaży przysługują sprzedającemu i są chronione prawami autorskimi oraz innymi.

2. Zawartość strony internetowej, włącznie z tekstami, grafikami, zdjęciami, ilustracjami, jest własnością sprzedającego lub podmiotów z nim współpracujących. Treści te są chronione prawem autorskim i innymi prawami.

3. Zabronione jest ich kopiowanie, przekształcanie, przekazywanie osobom trzecim lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie bez wyraźnej pisemnej zgody E- DENTICA.

XIV. Ochrona danych osobowych

Wszelkie dane osobowe podane przez kupującego podlegają ochronie na zasadach określonych przez Administratora wskazanych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie

o ochronie danych), zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych oraz w Polityce prywatności.

XV. Nielegalne treści i inne treści niezgodne z regulaminem

1. Niniejszy punkt regulaminu zawiera postanowienia wynikające z Aktu o Usługach

Cyfrowych w zakresie dotyczącym sklepu internetowego "E- DENTICA".

2. Usługobiorca co do zasady nie jest zobowiązany do dostarczania treści podczas korzystania ze sklepu internetowego, chyba że regulamin wymaga podania określonych danych (np. dane do złożenia zamówienia).

3. Usługobiorca może mieć możliwość dodania opinii lub komentarza w sklepie internetowym korzystając z narzędzi udostępnionych w tym celu przez usługodawcę.

4. W każdym wypadku dostarczania treści przez usługobiorcę jest on zobowiązany do przestrzegania zasad zawartych w regulaminie.

XVI. Procedura zgłaszania nielegalnych treści i działania zgodnie z art. 16 Aktu

o Usługach Cyfrowych

1. Na adres poczty elektronicznej ewdentica@op.pl dowolna osoba lub dowolny podmiot może zgłosić Usługodawcy obecność określonych informacji, które dana osoba lub dany podmiot uważają za Nielegalne Treści.

2. Zgłoszenie powinno być wystarczająco precyzyjne i odpowiednio uzasadnione.

W tym celu Usługodawca umożliwia i ułatwia dokonywanie na podany wyżej adres poczty elektronicznej zgłoszeń zawierających wszystkie poniższe elementy:

- wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że zgłaszane informacje stanowią Nielegalne Treści,

- jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL oraz w stosownych przypadkach dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Nielegalnych Treści, stosownie do rodzaju treści

i konkretnego rodzaju usługi,

- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane

z jednym z przestępców, o których mowa w art. 3-7 dyrektywy 2011/93/UE

- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe

i kompletne.

3. Zgłoszenie, o którym mowa powyżej, uznaje się za dające podstawę do uzyskania faktycznej wiedzy lub wiadomości do celów art. 6 Aktu o Usługach Cyfrowych,

w odniesieniu do informacji, której dotyczy, jeżeli umożliwia Usługodawcy działającemu

z należytą starannością stwierdzenie – bez szczegółowej analizy prawnej – nielegalnego charakteru danej działalności lub informacji.

4. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Usługodawca powiadamia także bez zbędnej zwłoki taką osobę lub taki podmiot o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.

5. Usługodawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmu, o których mowa powyżej oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do informacji, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Jeżeli na potrzeby takiego rozpatrywania lub podejmowania decyzji Usługodawca korzysta ze zautomatyzowanych środków, uwzględnia informacje na ten temat w powiadomieniu, o którym mowa w poprzednim punkcie.

XVII. Postanowienia końcowe

1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.

2. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy prawa polskiego,

w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

3. Ewentualne spory wynikające na tle umowy zawartej między sprzedającym, a kupującym nie będącym konsumentem, będą rozpoznawane przez właściwy sąd dla miejsca siedziby sprzedającego.

Załącznik do Regulaminu sklepu internetowego https://edwenticasklep.pl

(formularz ten należy wypełnić i przesłać Sprzedającemu tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

E-DENTICA

ZAOPATRZENIE STOMATOLOGICZNE

EWA PTAK

ul. Jednosci 21 lok. 2, 44-119 Gliwice

NIP 6311594654

e-mail: ewdentica@op.pl

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Ja/My(*)informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od zawartej umowy sprzedaży. Podaję poniżej dane dotyczące zawartej umowy:

Numer zamówienia: ..............................

Data zamówienia: .......................................

Numer faktury/paragonu: ....................................................................................................

Imię i nazwisko Kupującego: ..................................................................................................................

adres: ................................................................................................................................

numer telefonu: ....................................................

adres e-mail: .............................................................

Proszę o zwrot środków za zamówienie na rachunek bankowy:

nazwa Banku: .........................................................................



Numer rachunku

Nazwa towaru

Ilość

Cena brutto

Przyczyna zwrotu





Uwagi Kupującego: ...............................................................................................................................

................................................................................................................................

Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu

E-DENTICA Zaopatrzenie stomatologiczne Ewa Ptak



....................................................................................

(czytelny podpis Kupującego)